ترفندهای رایانه

مرجع محتوای کاربردی پارسی

پرطرفدارترین شکلک های اینترنتی در کشورهای مختلف

به مناسبت روزجهانی شکلک های اینترنتی در 17 جولای (27 تیرماه) توئیتر تصمیم گرفت که پرطرفدارترین شکلک ها را در کشورهای مختلف مورد بررسی قرار دهد.

توئیتر با بررسی کشور های مختلف مشخص کرد پرطرفدار ترین شکلک ها (ایموجی ها)ی مجازی برای هر کشور کدام است.

کشورهای فرانسه و ایتالیا بیشتر از نمادهای رمانتیک و عشق استفاده می کنند، اسپانیایی ها بیشتر طرفدار ایموجی های عضلانی بوده ولی انگلیس و آمریکا بیشتر از شکلک های خشم و خستگی استفاده می کنند.

این آمار مربوط به بیشترین استفاده کشورهای مختلف از ایموجی ها و یا شکلک های موجود در توئیتر است. این توئیتر با بررسی کشور های مختلف مشخص کرد پرطرفدار ترین شکلک ها (ایموجی ها)ی مجازی برای هر کشور کدام است.

شکلک های اینترنتی

 شکلک های اینترنتی پرطرفدار در کشورهای مختلف جهان

کشورهای فرانسه و ایتالیا بیشتر از نمادهای رمانتیک و عشق استفاده می کنند، اسپانیایی ها بیشتر طرفدار ایموجی های عضلانی بوده ولی انگلیس و آمریکا بیشتر از شکلک های خشم و خستگی استفاده می کنند.

این آمار مربوط به بیشترین استفاده کشورهای مختلف از ایموجی ها و یا شکلک های موجود در توئیتر است. این لیست که به مناسبت روزجهانی شکلک های اینترنتی در 17 جولای (27 تیرماه) آماده شده است، طرفداران ایموجی های مختلف را در برخی کشورهای جهان نشان می دهد.

انگلیس و آمریکا از شکلک های خشم و ناراحتی بیشتر استفاده می کنند در حالی که فرانسه طرفدار ایموجی های عاشقانه است. شکلک کلاسیک لبخند در ترکیه، شکلک قلب درحال تپیدن در ژاپن،  قلب آبی که نشان از عشق سرد است توسط عرب ها و نت های موسیقی بیشترین شکلکی است که توسط برزیل، کلمبیا و آرژانتین مورد استفاده قرار می گیرند.

برای مشاهده ایموجی های پرطرفدار در کشورهای مختلف می توانید به گراف زیر نگاه کنید:

شکلک های اینترنتی

 

 شکلک های اینترنتی پرطرفدار در کشورهای مختلف جهان

گفتنی است؛ توئیتر از مردم خواسته که 17 جولای یعنی روز بزرگداشت ایموجی ها را با پوشیدن بالماسکه های مختلف و روش های مختلف جشن بگیرند.

 شکلک های اینترنتی

 

 شکلک های اینترنتی پرطرفدار در کشورهای مختلف جهان

 

پرکاربردترین شکلک های اینترنتی در کشورهای مختلف جهان

منبع : namnak.com

مجله

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,