ترفندهای رایانه

مرجع محتوای کاربردی پارسی

به نظر می‌رسد هیچ فردی تا نمایشگاه خودرویی لوس‌آنجلس یا دیترویت به شکل رسمی شاهد نمونه‌های از پیک‌آپ هیوندای نخواهد بود. اما هیوندایی آماده است تا پیک‌آپ‌های “سانتا ‌کروز” خود را در سال ۲۰۱۸ وارد خط تولید کرده و آنها را با مدل ۲۰۱۹ بفروشد.
 

هیوندایی در حال کار روی پیک‌آپ‌های مناسب با سبک زندگی است، که از پلت‌فرم اشتراکی کراس‌اوورهای کامپکت “توسان” بهره می‌برند.

سانتاکروز

 مدیرعامل شرکت هیوندایی موتور آمریکا در این خصوص گفت: گروه هیوندایی در این خصوص تصمیم دارد که هیچ بیانیه‌ و پیش‌نمایشی ارائه ندهد.

اساس این خودرو مانند مدل‌های “رایدگلاین” هوندا یا “باجا” سوبارو خانوادگی طراحی شده است. بازبینی دوباره طراحی این مدل در اوایل آگوست صورت گرفت و اینک خودروسازان به طراحی نهایی آن نزدیک شده‌اند. مدل‌های نهایی این خودرو به موتورهای بنزینی یا دیزلی مجهز خواهند شد. هیوندایی در حال توسعه مدل‌های ۴ سیلندر دیزلی برای توسعه برند جدید و لوکس جنسیس در چند سال آینده در اروپاست.

سانتا کروزهای جدید و سانتافه‌های فول سایز نامزدهای مناسبی برای موتورهای دیزلی در آمریکا هستند.

مطالعات داخلی شرکت هیوندای نشان می‌دهد که حدود ۵۰ هزار پیک‌آپ سانتا کروز در یک سال فروخته شود، اما مطالعات خارجی رقمی بالاتری نزدیک فروش ۷۰ هزار دستگاه از خودرو را تخمین زده‌اند. تفکر ساخت خودرو در شکل و ساختار یک پیک‌آپ در دیگر شرکت‌های خودروسازی با درجات متفاوتی از موفقیت سنجیده شده است. هوندا پس از اجرایی کردن این ایده اینک طرفداران زیادی دارد و پس از دو سال وقفه نسل دوم”رایدگلین‌” ها را وارد بازار می‌کند.

 اولین مدل مفهومی این خودروی هیوندای در سال ۲۰۱۵ در نمایشگاه بین‌المللی خودروی آمریکای شمالی به عنوان یک کراس‌اوور با قابلیت یک تخت بسط‌‌پذیر به نمایش درآمد. قیمت اولیه این خودرو که بیش از یک وانت به کمک مشتریان می‌آید حدود ۲۵ هزار دلار آمریکا برآورد شده است. 62 درصد از مجموع فروش صنایع در آمریکا بر محور فروش پیکاپ، کامیون و شاسی‌بلندها چرخ می‌خورد که در این میان سهم هیوندایی تنها ۲۵ درصد عنوان شده است. این شرکت برنامه دارد در ۴ سال آینده با ترکیب و تغییر تولیداتش در ساخت پیک‌آپ‌ها سهمش از بازار آمریکا را به ۴۵ درصد برساند.

 

ایران جیب

منبع : tabnakbato.ir

مجله

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,