ترفندهای رایانه

مرجع محتوای کاربردی پارسی

وبسایت رسمی برنامه نود – تیمهای اسپانیایی برای آن که درآمد بیشتری را در زمینه تبلیغات و حق پخش تلویزیونی داشته باشند می خواهند رنگ چمن استادیوم ها را تغییر دهند.

به گزارش وبسایت نود، با نظر کمیته حق پخش مسابقات لالیگا، رنگ چمن استادیوم های مسابقات در این فصل تغییراتی داشته و ظاهر آن “سبز تر” از گذشته شده تا در تصاویر تلویزیونی  توجه بیننده های بیشتری نسبت به بازیها جلب شود. تغییر زاویه دوربین ها و افزایش نور LED های تبلیغاتی پیرامون زمین دیگر تغییراتی است که انجام شده است.

آدولفو بارا، مسئول بازاریابی لالیگا در همایش ساکرس گفت:

مشکل لالیگا این است که در تابستان هوا در اسپانیا بسیار گرم است. اگر دقت کنید در ماه سپتامبر رنگ چمن بعضی ورزشگاه ها زرد می شد. با باشگاه ها و مسئولان چمن استادیوم ها صحبت کردیم تا شرایط چمن در همه بازیها ایده آل باشد.

لالیگا در سالهای اخیر تلاش کرده که درآمد حق پخش را افزایش دهد و آن را به درآمد لیگ برتر نزدیک تر کند.بورخا گونزالس، مدیر تجاری ورزشگاه بیلبائو در مصاحبه با آسوشیتدپرس گفت که قرار شده رنگ LED های تبلیغاتی دور زمین تغییر کند و به رنگ قرمز و سفید یعنی رنگ پیراهن تیم باسکی تغییر کند تا توجه بیشتری را به خود جلب کند. 

اخیرا لیگ برتر انگلیس قراردادی سه ساله با ارزش ۸٫۳ میلیارد پوند برای درآمد حق پخش بسته است. درآمد سالانه لالیگا از حق پخش ۱٫۶ میلیارد یوروست که البته این رقم دو برابر قرارداد قبلی است. بارا گفت که لالیگا به دنبال تقلید از مدل انگلیسی است:

در لالیگا می بینید که گاهی نور خوب است گاهی نه. گاهی چمن سبز است و گاهی زرد. مشکل این است که ثبات وجود ندارد. برای ما این مسئله در مورد تماشاگران  تلویزیونی مهم است.

۱۱۴۰

مجله

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,