ترفندهای رایانه

مرجع محتوای کاربردی پارسی

تیک دار کردن اکانت توییتر

اکانت های وریفای شده که با تیک آبی مشخص می شوند به نوعی نمایانگر این موضوع هستند که صاحب اکانت همان کسی هست که خود را معرفی می کند و به نوعی برای سنجش صحت دارنده اکانت به کار می رود. این اکانت ها پس از وریفای شدن با تیک آبی رنگی در بالای نام مشخص می شوند.

مدت طولانی است که علامت تیک آبی رنگ حسادت بسیاری از کاربران توییتری را برمی انگیزد. همیشه به دست آوردن اکانت معتبر یا Verified شده از توییتر، کار دشواری بوده است. در مرحله اول باید شخصیت اجتماعی شناخته شده ای می بودید تا اصلاً حساب شما برای گرفتن این مهر اعتبار، بررسی شود؛ اما دیگر این طور نیست.

 
تیک آبی توییتر

تیک آبی توییتر

توییتر رسما اعلام کرد از این به بعد گرفتن اکانت های تأییدشده برای همه افراد امکان پذیر است. حالا شما می توانید از توییتر درخواست تأیید کردن حساب کاربری خودتان را داشته باشید.

کاربرانی که درخواست داشتن این تیک آبی رنگ را دارند، می توانند با پر کردن فرمی در توییتر شروع کنند، البته به شماره موبایل و آدرس ایمیل درستی نیاز پیدا خواهند کرد. باید عکس پروفایل و علت اینکه چرا فکر می کنید حساب کاربری شما باید تأیید شود را ضمیمه این فرم کنید. به خاطر داشته باشید که توییتر می تواند از شما بخواهد یک کپی اسکن شده از کارت شناسایی خود را هم آپلود کنید.

این شبکه میکروبلاگینگ همچنان بر اینکه حساب کاربری چه کسی Verified می شود، کنترل خواهد داشت. به گفته این شبکه، یک حساب کاربری تنها درصورتی که در جهت منافع عمومی یا موردعلاقه عموم باشد تأیید خواهد شد. علت اصلی این کار این است که مردم راحت تر مؤسسان و تأثیرگذاران را در توییتر پیدا کنند. به همین علت است که به گفته خود کمپانی اجازه دادن به مردم برای اقدام به معتبر شدن، منطقی به نظر می رسد.

هم اکنون توییتر ماهانه بیش از ۳۲۰ میلیون کاربر فعال از اطراف دنیا دارد و تا الآن تنها ۱۸۷۰۰۰ حساب کاربری را معتبر کرده است. کمپانی به این کار به عنوان راهی برای بهبود تعاملات در پلتفرم یاد می کند، چراکه برخی کاربران تنها می خواهند با حساب هایی که وضعیت تأیید و تصدیق حسابشان را به اشتراک گذاشته اند، در ارتباط باشند.

درخواست تیک آبی اکانت معتبر از توییتر

منبع : namnak.com

مجله

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,