ترفندهای رایانه

مرجع محتوای کاربردی پارسی

مدت زمان زیادی نیست که گروه خودروسازی سیتروئن دیگر نسخه‌های کانورتیبل “دی اس” خود از مجموعه سوپرمینی‌های کوچک C3 را نمی‌فروشد. شاید آخرین نسخه‌های اینچنینی سیتروئن همان مدل پلوریل باشد که آخرین نمونه‌های آن ۶ سال پیش از کارخانه بیرون آمد.

  طراحی مدل‌های C3 جدید به آسانی تغییر شکل داده و تا حدودی شبیه پلوریل‌های مدرن روز شده است. این خودرو ویژگی‌های کاکتوس C4 را به ارث برده و نمای پشتی آن با الهام از مدل DS3 ساخته شده است.

رندر مدل‌های شهری سیتروئن

در این مدل رندر پلوریل‌های نسل جدید به صورت فرضی به نمایش درآمده‌اند. این مدل در مقایسه با نسخه‌های هاچبک متحول شده و بیشترین تغییر در نمای عقب رخ داده است. درها نیز در این نسخه بزرگ‌تر شده‌اند. از طرفی پنل‌های “ایربامپ” در این مدل کاملا پوشیده شده‌اند.

به نظر می‌رسد مدل پیش‌نمایشی بزرگتر از مدل اصلی طراحی است که الزاما در این بخش مسئله بدی محسوب نمی‌شود. از طرف دیگر این خودرو بر عکس اجداد خود به جای بهره‌مندی از یک سقف کمانی قوس‌دار و جداشدنی از یک سقف متحرک نرم برخوردار است. این امر چندان منحصر به فرد شمار نمی‌آید اما به شدت کاربردی است.

 

عصر ایران

منبع : tabnakbato.ir

مجله

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,