ترفندهای رایانه

مرجع محتوای کاربردی پارسی

مدت‌هاست که جگوار تولید و توسعه ابرخودروهای مدل C-X75 خود را قطع کرده است. در این مواقع معمولا خودروسازها به سراغ تولید مدل‌های قوی‌تر یا کاربردی می‌روند. اما به نظر می‌رسد جگوار قصد تولید خودروهای دیگر را از سر بیرون کرده است.

  به نظر می‌رسد جگوار تمایل زیادی برای ساخت مدل‌های جایگزین کوپه و کانورتیبل XK نیز ندارد. مدل‌های تایپ F نیز به عنوان اسپورت‌های این گروه به حال خود رها شده‌اند و خبری از توسعه بیشتر از آنها نیست. 

جگوار این روزها چه می‌کند؟

این تغییرات می‌تواند نشانه تحولات صنایع اتومبیل‌سازی باشد. در این میان جگوار نیز از این قافله عقب نمانده و در حال تغییر سیاست‌های درون سازمانی خود برای ساخت ۲ خودروی الکتریکی است. یکی از این خودروها در نهایت جایگزین سدان XJ و دیگری جایگزین یک مدل از شاسی‌بلندها خواهد شد. بر اساس شنیده ها این شاسی‌بلند احتمالا مدل “اف- پیس” خواهد بود. اما شایعه دیگری در خصوص ساخت یک مدل الکتریکی کوپه چهار در با دریچه پشتی نیز تقویت شده است.

 

این مدل از جگوار که احتمالا با کد X590 شناخته می‌شود با مدل‌های “بی ام و” سری ۷ و مرسدس بنز کلاس S رقابت خواهد کرد. این خودرو با ساختارهای جدید الکتریکی و با همکاری مهندسان قدیمی “بی ام و” توسعه می‌یابد. 

بر اساس گزارش‌ها ساختار این خودرو با رانندگی خودران نیز هماهنگی خواهد داشت. 

جگوار این روزها چه می‌کند؟

 تمام سدان‌های الکتریکی جگوار با قابلیت حرکت تمام چرخ ارائه خواهند شد و قرار است یک سال قبل از رقبای آلمانی به بازار بیایند.

جگوار این روزها چه می‌کند؟

جگوار ورود سریع‌تر به بازار را یکی از مزایای خودروهای الکتریک می‌داند. احتمالا شاسی بلندهای الکتریکی جگوار به صورت رسمی در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهند شد. به نظر می‌رسد هر دو مدل الکتریکی جگوار در کارخانه ماگنا اشتایر اتریش ساخته می‌شوند و این کارخانه سالانه ۲۰ تا ۳۰ هزار دستگاه از این خودروها را به بازار ارسال خواهد کرد. در خصوص شاسی بلندها این آما ر به ۳۰ تا ۵۰ هزار دستگاه در سال می‌رسد.

منبع: پارسینه

منبع : tabnakbato.ir

مجله

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,