ترفندهای رایانه

مرجع محتوای کاربردی پارسی

یک شرکت معتبر صنعتی جهت تکمیل پرسنل خود در بخش پروژه و پشتیبانی در دفتر تهران، از واجدین شرایط با مشخصات ذیل دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس اموراداری
  • دارای مدرک تحصیلی: لیسانس مرتبط
  • آشنا به امور دبیرخانه، آرشیو اسناد و مدارک ، بیمه و منشی گری برای واحد منابع انسانی و پشتیبانی
  • تسلط به نرم افزار های Word،Excel،PowerPoint،Access
  • مسلط به تایپ فارسی و انگلیسی
  • حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط در شرکت های بزرگ
  • مسلط به زبان انگلیسی
  • خانم خوش برخورد، با انگیزه ، پر انرژی و دارای روابط عمومی خوب

علاقه مندان می توانند در خواست خود را با ذکر ردیف وعنوان شغلی موردنظر، به همراه خلاصه ای از سوابق تحصیلی و تجربی خود را حداکثر تا تاریخ ۹۵/۰۷/۳۰ از طریق پست الکترونیک به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند .

آدرس ایمیل: hrd9507@gmail.com

منبع : e-estekhdam.com

مجله